torsdag 7 februari 2008

Toalettskylt!




En så söt liten skylt jag köpte i höstas när vi var i frankrike, pryder dörren in till stora badrummet...
Trasmattan från rice har så mysiga färger och likaså min favoritkudde från Greengate. Jag läste i en gammal Sköna Hem att har man väl hittat sin stil, som i mitt fall vit, lantlig, och lite modern, så ska man hålla fast vid det och inte lockas av trender och färger!!!!...men jag kan inte hålla mig, för det är så underbart att få frossa i lite ljuva pasteller så här när man toklängtar efter solen och fågelkvittret. Tänkte visa ett av mina små pojkrum i helgen, ha det gott så länge och tack för alla jätte gulliga rader! Kram Malin

14 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Hej!
Supersöt skylt!
Ja visst blir man ändå sugen på liiiite färg iallafall :)
Din kudde och matta är ju sådär lagomt pastelligt :)
Ha en trevlig kväll.
Kram!

Millygarden sa...

Kul med din skylt! -du har köpt den i frankrike? jag har en tavla med samma motiv och samma text..har glömt vart jag köpt min fast någon stans i sverige.... /Kram Marina

Änglahem sa...

Pssst...en liten hemlis...jag är också lockad av liiite vårlika färger. Känns som det är extra behov av den varan efter denna usla vinter.
Skylten är jättecharmig!
Trasmattan kan du väl visa helt! Snälla, den ser sååå fin ut!
Och Greengate är ju aldrig helt fel.

Kramar
Ulrika

Karin i Villa Grå sa...

Visst är det härligt att få vältra sig i färger mellan varven!

Jag gillar verkligen hissgardinen som du visade i förra inlägget. Underbara broderier och bakom gardinen anar man ett vackert fönster.

Vackert och originellt med det lilla vita trädet. Gissa vad jag tänker införskaffa i helgen (om jag bara hinner)? Yes, ett litet träd och vit sprayfärg ;-) Jag kopierar dig rakt av *ler*

Må så gott!

Kram, Karin

smultrongården sa...

Spännande möte ja, blev inte direkt som det lät... skriver om det.

Jag köpte en lika toaskylt (ja nästan i alla fall men andra färger) som du i Spanien för några år sedan, jätte fina är dom.
Du glömmer väl inte adr till huset?

Super fint m grenarna - brukar jag också ha. Går att dekorera så läckert!
Ha´t bra, Eva

LantlivsAnette sa...

Åhh vilken fin skylt..och det andra du visar också..jag tycker det passar utmärkt i ditt vita lantliga hem..lite vårfärger..mmm..ljuvligt !
Ha en skön helg Kram Anette

Anonym sa...

Så flotte ting, og nydelig mønster og farger i puten fra Green Gate...! Lekkert! Ønsker deg en trivelig helg :) Synnøve

This is Kia sa...

Greengate har såå fina tyger och kuddar. Spännande att få se dina barnsrum.

Trevlig helg.

Kramar Kia

me and alice sa...

Hej!!!
Ljuvliga färger på trasmattan o kudden... Även om jag älskar vitt så älskar jag också alla dessa ljuvliga färgerna... Särskilt nu på våren.
Din gren är så vacker. Tänkte ta in en i höstas och hänga i taket m lyktor i... Nu ska jag verkligen det när jag såg din..
kram o mysig fredag på er.../Susanne

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

åhh..så vackert!!

Trevlig Helg!!!

My White Cottage sa...

Håller med dig, det är ljuvligt med pasteller! Blev nyfiken på att se mer av din matta, den ser så himlans fin ut!

Eftersom jag själv har två killar ska det bli jättekul att se hur dina pojkars rum ser ut, ser fram emot det!

Ha en fin helg! Kramar Jenny

IKT i min vardag sa...

Åhh...näää...ojjj! Hoppas hotellet har internet så jag kan sitta i Spanien och spana in dina söners rum. Kan ju inte hålla mig tills jag kommer hem!!! Fint som alltid Malin, så fint...

Kramar Linda

Jes/Vita villa vila sa...

Hej Malin,
Så fina saker du visar. Toalettskylten var ju bara såå charmig :)

Håller med dig om att man blir bra sugen på lite lite färg till allt det vita nu till våren :D

Å spännande med pojkrum i helgen *längtar* hi hi!

Må så gott & ha en underbar helg,

Kram kram Jes

n o r d i n g å r d e n sa...

Läckra färger och fint tyg, skylten var verkligen superfin! Trevlig helg! Mari.