torsdag 14 februari 2008

Alla hjärtans dag!



Önskar alla så rara och gulliga lantliga töser, en underbar alla hjärtans dag!
Vet inte hur många sockerhjärtan jag klämt i mig på jobbet idag...och här håller jag på att göra mysigt till min man kommer hem :-). I helgen nalkas barnkalas för hela slanten, 16 barn mellan 4-5 år kommer hit och bombarderar vårt lilla hus, så jag hittade massa fina kalas muggar och tallrikar från Rice, tar kort på det i helgen, det var verkligen jätte gulligt. Tusen kramar och tack alla som idag gett mig så fina alla hjärtans dag hälsningar, det gör mig så glad. Kram Malin

12 kommentarer:

Nettan sa...

Vad kul med Barnkalas & ett helt gäng med " vilda " ungar...*ler*.
Hoppas ni får kul, ser fram emot bilder...=0)
Önskar er en " Trevlig Alla ♥ Dag"
Kram Nettan

LantlivsAnette sa...

Tack för din gulliga kommentar hos mig idag..du är så snäll !
jag tror jag norpar ett hjärta av dig..mummss...fast jag har ätit massor idag..
Kram Anette

Majas mammelucker sa...

Tjingeling!
Tack för din Hjärte hälsning.
Jag tror jag tar ett hjärta ..vi byter så får du choklad av mig..
Vad fint ni har renoverat erat hus..Charmigt med glasverandan!!
Ha en härlig kväll!!
Kram Maria

Stämningsfullt sa...

Detsamma till dig!
Har också klämt i mig några hjärtan idag :)
Mysigt med barnkalas!
Kram.

Änglahem sa...

Hej Malin,

Ja idag har det blivit lite mycket av sockerbomberi i form av geléhjärtan, men men....det har ju ändå varit hjärtats dag!

Sa du 16 4-5 åringar på barnkalas? Jag blir trött av att bara höra antalet.*fniss*. Låter som mångaaaa, jaja då är helggörat räddat.*tihi* Hoppas sonen får ett toppen kalas!!!

Hoppas din Alla Hjärtans Dag har varit fin!

Kram
Ulrika

Kristin sa...

Hej! Kul med barnkalas, vi har förmånen att få lämna iväg vår 4-åring på kalas i helgen - slipper anordna det själva den här gången. Ska bli kul att se de fina muggarna och tallrikarna, har sett att Rice har så fina sådana!

Ha en skön helg!
/Kristin

IKT i min vardag sa...

Sonens kusin fyllde 4 år igår så det blir barnkalas för oss i helgen!
Låter livat med så många 4-5åringar,min son som snart är 4 år härjar tillräckligt bara han...:-).
Såg gott ut med hjärtanen, men det får räcka att titta på dem för min del...

Ha det gott!
Kram Linda

Jes/Vita villa vila sa...

Vilka härliga ♥-bilder :)
Hoppas ni fick en mysig dag! Det fick vi, en & annan hjärtegodis på loftet blev det också!

Vad kul med barnkalas :D Låter spännande!

Önskar dig & din familj en jättefin helg,
KRAM Jes

My White Cottage sa...

Här blev det ett och annat geléhjärta som slank ner igår... Det lär bli några idag också för vi ska ha vår Alla Hjärtans dag-middag ikväll (var på möte igår kväll) och jag och killarna ska baka kladdchokladmuffins idag som vi ska göra små bakelser av! :)

Ha en toppenbra helg med kalas och allt!

Kram Jenny

Mitt hem är min borg sa...

Ha ha.. Va e de för fel med att proppa i sig för många gele hjärtan?? =)
Vad kul me barnkalas.. Hälsa födelsedagsbarnet.. =)

Kram Linda

Jes/Vita villa vila sa...

Tack Malin för dina alltid så gulliga kommentarer hos mig - det gör mig så glad :D - Önskar dig & din familj en ljuvlig helg!

Hoppas vi får se lite sol!

Kram kram Jes

IKT i min vardag sa...

Hejsan!

Du har en liten överraskning att hämta inne hos mig...:-)!

Kram Linda