lördag 9 februari 2008

Vi går upp!






Här är hallen och trappan upp, spotar i väggen gör det trevligt på vägen upp, här kommer du sen upp i vårt sällskapsrum. Att följa årstiderna och njuta av den fina utsikten bort till sjön är heller inte så tokigt. Här uppe finns vårt sovrum, där har ni sett bilder ifrån, sen är det lilla toaletten och barnens rum, så så jätte stort är det inte... Jag har försökt fotat barnens rum, men jag får inga bra bilder, för det första så har jag inte stylat till dom, och det är ganska små rum så det blir plottrigt och rörigt. Och jag hade ju lovat, men bli inte bortskrämda nu för det... det ser trevligare ut i verkligheten, jag lovar! Tar lite mer kort när jag känner mig redo :-) Här är det greengate överkast, Karin Mannerståls tyg på väggen, skrivbord och stol från Vadstena Antik. Ha en fortsatt bra helg, idag har det varit sköna långpromenader för min del, underbart. Kramar Malin

15 kommentarer:

Evelina sa...

ja visst är det svårt att fota så det ser "inbjudande" ut. Extrema närbilder är nästan lättast :-) jag tyckte väl allt att det luktade Greengate när jag såg överkastet och det stämde ju... underbart!!!

Ha en fortsatt härlig lördag!
Kram

Maria sa...

Era väggar är så härligta och för att inte tala om fönsterna! Villken mysig hörna med fåtöjen!

Jes/Vita villa vila sa...

Ännu mera Åååå´n Malin :D Så fint ni har här då! Underbart. Gillar verkligen din stil, men det visste du ju redan ;)

Jättefint med det gröna till allt det vita också! Barnkammarböckerna som är så fina! Jättefint också med tyget på väggen av K.M. Jag har den lampan i A´s rum - tufft & sött på samma gång tycker jag!

Skynda skynda handla Barometer. Ikea Linköping hade bara ett par kvar när jag var där i veckan :) hi hi, men de kommer säkert in igen om de tar slut!

Ha nu en jätteskön helg & stressa inte med bilder från barnens rum! Njut av helgen istället ;)

KRAM! /Jes

Nettan sa...

Åhh, så fint, härliga bilder som vanligt !Ja inte är det lätt & fota allt på en & samma bild...Har sagt det förut, men säger det igen :- Ditt hus är helt underbart .. =0)
Kram Nettan

IKT i min vardag sa...

Hahaha...Hola! Gissa vem som bara var tvungen att kolla lite har nerifran Spanien...Fina rum pojkarna har! Menar du att de alltid har det sa stadat.

Kram fran Spanien! Linda (hihihi)

Stämningsfullt sa...

åh så fint det ser ut!
Barnens rum är säkert jättefina ostylade också :)
Kram!

Hanna sa...

Åh så fint ni har!!! Fina bilder igen!

Anonym sa...

Hej

Eva här vilken BLOGG ASA FIN mera bilder på ditt kök och hall o vardagsrum samt vad du har för detaljer.

MUMS

du har så bra smak
kram Eva

LOPPISLIV sa...

Vad roligt att få se lite barnrum också...det är det inte mycket av på bloggarna...tycker visst att du lyckades med fotot.....ser jätte fint ut....överkastet är underbart...greengate är aldrig fel...och bilderna från övervåningen med blommiga soffan...du har så fräscht hem Malin så det inte är klokt...vill se mera....Toalett skylten du hade köpt i france var ju för söt...önskar dig en fortsatt trevlig söndag...Kram Paula

Snäckornas sjö sa...

Åh, vilka fräscha bilder!! Gillar blåvitt...överkastet är superfint!!!

Kram

This is Kia sa...

Jättefina bilder! Vilket charmig slagbord du har. Men dina fönster på huset är helt klart perfekta.

Kramar Kia

Vita Damen sa...

Hej, vilket snyggt hem du har. Jag har funderingar kring att måla grönt i en av mina killars rum (Viggo &Cesar) och eran gröna var super snygg. Är det tapet? eller färg? vad heter den? den är perfekt som fond tycker jag! /Jennie

Solsjö - Under en vind sa...

Sååå fint du har uppe!!!

Härligt ljus vid sofforna och på pojkrummet tokgillar jag skrivbordet och det fina green gate överkastet!!! Vill-ha.....

Jag länkar till dig, hoppas att det är ok! Din blogg är såå mysig!

Hoppas att helgen varit bra! Kram!

svartataket sa...

Jag tycker dina biler är jättefina!!

My White Cottage sa...

Å, så fina bilder! Allt du visar ger en verkligen mersmak Malin; man vill bara se mer av ert vackra hem!! :)

Älskar (precis som många andra) råspontsväggar. Drömmer om att göra så i två av våra rum.

Önskar dig en fin vecka!
Kramar Jenny