tisdag 5 augusti 2008

Lavendel på tråd...



Datorn strular, behöver nog en liten rep. så ett snabbt inlägg innan det svartnar igen :-(

Jag har haft en skön helg ute i skärgården fint väder och utan grön sörja :-) Nu är jag tillbaka på jobbet efter fyra veckors semester hm....och vilket rövar väder vi fått...det verkligen spöregnar hu.

Lite lavendel som jag dekorerat på ett trådhjärta, som hänger i hallen...väldigt väldigt enkelt även för lilla jag som inte är så pysslig av mig :-)

Ha det så jätte bra, så blir det ett bättre inlägg till nästa gång, och ett jätte tack för alla rara kommentarer jag blir så himla glad.

Tusen kramar från Malin

24 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Hej!
Så fint hjärta du har gjort! Nu blev jag också lite pyssel-sugen :)
Kram!

sommar-rummet sa...

HEJ!
Va sött du gjort! Ha en fortsatt bra vecka! KRAM

S o F sa...

Här har du en till som inte är så pysslig av sig, men som njuter av alla andras pyssel och kreativitet.

Tycker lavendelhjärtat blev hur fint som helst! Du kanske ändå inte har "tummen mitt i handen" som jag...

Kram!

sand mellan tårna sa...

Vilken bra idé! Jättegulligt!

Kram L

Sara sa...

Jättefint och väldoftande.
Kram Sara

Chatarina sa...

Hejsan!
Nu vart jag lite förvånad..... inte pysslig av dig det kan man inte tro. Du har o gör så mycket fint. hjärtat är i alla fall jättegulligt. Du vet nog inte om att du är en pysselfia.
Hoppas första dagarna på jobbet gått bra... och regn, ja det har vi fått...
Nu är det min sista semester vecka.
Ha det gott.
Kram Chatarina

Strömkarlen - Vitavillan sa...

Lavendelhjärtat är så fint!
Din blogg är så inspirerande,jag älskar lavendel kan riktigt känna doften ända hit hihi...
Kram Marlene.

Mitt hvite hus sa...

Så enkelt , men allikevel så nydelig. Og det lukter jo himmelsk av lavendel :O)

Klem :=)

Levindas Värld sa...

Hej!

Vilket fint hjärta med lavendel!! Jag har också varit suigen på att linda lavendel runt ett hjärta men inte haft nåt, men nu kom jag ju på att jag har 2 st hjärtan som jag kan använda, va skoj!!

Ska försöka tillverka ett lavendelhjärta jag med i dagarna *ler*

kram

Änglahem sa...

Hej Malin,

Vilket fint hjärta du gjort!! Kan tänka mig att det doftar ljuvligt i er hall nu!

Skärgården låter ju väldigt mysigt!! Bra avslut på semestern.

Må så gott!
Kramar, Ulrika

Unknown sa...

What a great and practical idea.

Suzy

Mamma C sa...

Jättefint lavendelhjärta.
Kram Mamma C

Malin - I min trädgård sa...

Jättesött! Ibland önskar jag att jag skulle ha mer tid i livet - jag vill ju också pyssla såär fint!!!

Ha det bra och hoppas datorn fixas snabbt!

Kram M

Emmas Vita Hus sa...

Vilket fint hjärta du gjort! Själv har jag endast några få blommor på mina så de får nog stå kvar i rabatten i år. Ha en bra dag! Kram Camilla

Camilla sa...

Lavendel är verkligen ljuvligt! Ha en bra dag! :-)

Snusilus o Sannibus sa...

Så fint hjärtat blev! Så gulligt!

Hoppas att det löser sig med datorn!

Kram o ha en fin vecka!

Susanne

In my house sa...

Hej hopp.... du hade turen med dig på semestern!!! men dock lite mysigt att tända ljus inne med film och godis =)


Sött hjärta!!! Ha de mysigt kramar j

Maria sa...

Hej du!
Kan känna doften ända hit! Älskar lavendel, tyvärr har våran blommat färdig för i år.
Så det blir kanske NY, vi skall dit i slutet utav september, har fullt upp med att kolla in alla shopping som jag bara inte får missa!
Så du var intresserad utav ett halsband, då är det bara till att maila - har dock lite väntetid just nu.
Ha det bra!

Vimpelverksta´n sa...

Ja, vad skall jag säga...
Ditt hem är ju bara helt UNDERBART!!!
Jättesött lavendelhjärta som jag absolut kommer att härma!!
Kram Maria

Solsjö - Under en vind sa...

Å vilket fint hjärta du gjort!!!

Hoppas att ni fått del av din sol vi fick umgås med idag! Har tillbringat dagen vid sjön tillsammans med barnen, är glad att vi passade på för ikväll kom regnet igen!

Ha det gott, kramar!

Florist-javisst sa...

Ja, jag håller med alla andra. Jätte fint!!! Har du gjort stommen själv?

Kram

My Lovely Things sa...

Åh så fint du har gjort..
jag har målat ytterdörren i dag..Tänkte göra en lavendel krans till dörren i morgon..några vänner kommer hem i morgon och hjälper till med att fixa huset..

I kväll när jag kom hem från jobbet möttes jag av huset fullt av vänner som grejade..Min goa vän hade rensat massor av ogräs i trädgården..Då blir man så lycklig..
ha det så gott..
kram anna

Annas skattkammare sa...

Åhh så vackert du dekorerat ditt hjärta, så fint och enkelt!! Ha det gott i rövarvädret! =) Kram /Anna

Anonym sa...

Åååh vad fint!