fredag 12 december 2008

Lite julmys på glasverandan...











Äntligen fredag och det snöar och det har snöat hela dagen så himla mysigt! En liten febersjuk gosse ville trots allt ge sig ut och göra en snögubbe och så fick det bli :-)

Visar några bilder från glasverandan, träsoffan med vitt fårskinn från granngården, hjärtat av gran har jag gjort själv, kors i taket :-) lite ljusslingor på olivträdet gör det juligt och på bordet har jag en liten gran.
Får bli en kort inlägg, måste pyssla om min lilla sjukling.

Önskar alla en jätte skön och trevlig helg!
P.s resan gick till Riga, en mysig helg med mycket skratt och god mat:-) 

Kramar från Malin

19 kommentarer:

Maria sa...

En veranda står högt på min önskelista. Får se vad det blir av med det! Mysigt ser det ut att vara i alla fall!

Ett hus i vitt sa...

Åh din veranda är ljuuuuvlig!! Njuter av vackra bilder. Kram, Anette

MITT VITA HUS sa...

Det är så fint så fint så fint:) Får jag komma och bo där på din veranda;)
Ha en fin helg du med...
Kram M

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad fint du har det på din veranda..
Ha en skön lussehelg
Kraam Anette

Hem och Lycka sa...

Åå så fint du gjort, underbart jullikt!

kram

Sara sa...

Så juligt och fint du har gjort det, önskar dig en fin helg.
Kram Sara

Anonym sa...

Åhhh så fint du har gjort. Flyttar in direkt! :-)
Krya på din lilla sjukling!

Kram!

Unknown sa...

Åh så vackra bilder, du har det jätte fint. Jag tittar in lite för att påminna om bilderna till boken, hoppas att du inte har ändrat dig för vi ser verkligen framemot att få bilder från ditt ljuva hem. Stora Kramar Petra

Mia sa...

Vilka underbara bilder du bjuder på. Passa på att njut av snön och ljuset. Önskar vi hade fått lite också men icke denna gången, bara regn.

Ha en fin Lucia!
Kram Mia

Tulipa sa...

Så fint! olivträd är bara så vackert året runt!
Kram Tulipa

Hanna sa...

Åhh, vad fint du gjort! superfina bilder :)

Krya på lilla sjuklingen!
Ha en mysig Lucia!

Kram Hanna

Lina ♥ C´est la vie sa...

Åhhh vad fint det ser ut. Mysigt.

Ullis/Leva på landet sa...

Så härligt att det blev en lyckad resa. Så fint du har gjort det på verandan. Härligt att ni också fått lite snö.

Ha en riktigt bra Lucia!
Kram Ullis

Solsjö - Under en vind sa...

Underbart vackra bilder!!!

Vad mysigt det lät med Riga resan!

Här har granen kommit in idag så nu är det juldoft i huset!

Kram!

IKT i min vardag sa...

Det är så mysigt på din veranda! Sött med ljusslingarn i oliven. Mitt olivträd står där granen ska stå, kanske ska skippa granen och klä olivträdet istället ;)

Hoppas sonen kryar på sig och snön håller i sig.

Kram

johanna sa...

å vad fint...vill önska en mysig helg!
kram

Jes/Vita villa vila sa...

ÅÅÅ Malin vilka ljuvliga bilder! Så himla mysigt!!!

KRAM Jes ♥

Anonym sa...

Vilket vackert och ljust kök! Verandan ser jättemysig ut. Varma hälsningar

Anonym sa...

WOOOOOOOOW vilket kök!! O vilka fönster!! o vilket otroligt vackert hem!!! helt förälskad, fast jag inte alls har den vita stilen. En dröm ngnstans ändå.
Lägger lätt till dej till mina favoriter för här kommer jag kolla en massssa!

Ha en underbar jul!

/Marita

tusenideer.blogg.se