onsdag 31 december 2008

Happy New Year...





...spelar ABBAs skiva här hemma.

Sen är det någon rackare här hemma som stänger av, då är det kriiig :-)
Desserterna som ska med till kvällens nyårsfirande står nu i frysen, annars är det mest mys och promenad som står på eftermiddagens schema. 
Sen är det piff & glitter dax jag älskar glitter och det kan inte bli för mycket av den varan det vet väl mina väninnor vid det här laget :-)

GOTT NYTT ÅR till Er alla! 
Ett helt år har jag bloggat det var lantlivsanette som lurade med mig.. eller rättare sagt jag blev helt betagen i hennes blogg och på den vägen är det. Det känns fortfarande lika kul tänk så många nya bekantskaper man knutit under den här tiden och så många fantastiska hem det finns där ute, inspiration i mängder...

Största kramen till Er alla läsare.
Tack för allt, ha en underbar dag och en fantastisk afton!
Många kramar Malin

28 kommentarer:

Mia sa...

Härliga frostiga nyårsbilder!

Gott nytt år till dig också!
Kram Mia

Viveka i Bläckhornet sa...

Åhhh ett riktigt gott nytt år önskar jag dig också.
Vi är bortbjudna tii svägerskan så vi hoppas på en härlig kväll.

Kramar Viveka

My home is my Castle sa...

Er bare innom en liten tur for å ønske deg et riktig Godt Nytt År :)

Klem,Kari

Mitt hvite hus sa...

Nydelige bilder med frost på ruten=)

Ønsker deg et Riktig godt nytt år0)
Klem Kerstin

Nettan sa...

Vilka fantastiskt härligt frostiga bilder!!
Önskar dig en riktigt trevlig kväll och ett gott nytt år!!
Kram Nettan

Ida sa...

Här är en till som älskar glitter! Gott nytt år önskar Ida

Vit stjärna sa...

Å va vackert det är med rimfrost!
Gott nytt år till dig!
Kram Anna

White cotton grass sa...

*** Gott Nytt År! ***

kram helena

sissabo sa...

Oj, vilka fina bilder, det ser kaaaaallt ut. Hemma hos mig är det också någon rackare som stänger av nyårsmusiken, det var lika vid jul...
GOTT NYTT ÅR!!!
Hälsn Jessica

Mjuka sa...

Önskar dig ett gott nytt år!!
Kram Malin

Chatarina sa...

Hej!

Underbart frostiga bilder.
Önskar dig ett riktigt glitter nyår.

Gott Nytt År

Många kramar Chatarina

Vi ses 2009

Mamma C sa...

Vilka härliga bilder och ett riktigt Gott Nytt År.
Kram Mamma C

Erika sa...

Här hemma blir det grillad middag med sambon + lite champagne.

Blickwinkel sa...

I wish you a Happy New Year! Thank you for your great blog. It is such an inspiration for me.


Kram Esther

Vitudden sa...

Vill önska dig ett riktigt gott nytt 2009!

Kramar Ulrika

Anonym sa...

DU är ju min stora inspiration så jag önskar dig ett alldeles underbart och fantastiskt år 2009!

Kram Malin

StrandviksVillan sa...

Hoppas ni hade en fin nyårsafton och god fortsättning på nya året!
A-C

rosenskära sa...

God fortsättning härliga Malin!

Stor kram/Lena

Gårdsromantik sa...

God fortsättning på det nya året!

Kram Maud

Anonym sa...

Ett gott nytt år!

/M som i Mica

☆Therese sa...

Så flotte frostbilder !!

Ønsker deg og dine alt godt i det nye året!!!
Klem

Annas skattkammare sa...

Så vackra bilder! Gott nytt år!
Kram /Anna

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Härliga vinter bilder!
God fortsättning! / Sanna

ANETTESHUS.COM sa...

Så herlige bilder!!! Vil ønske deg og dine et riktig godt nytt år!!

Takk for all herlig inspirasjon i året som gikk! Du har en nyyyydelig blogg:)

Klem Anette:)

Ett hus i vitt sa...

Gott nytt år till dig vännen!! Vackra bilder du har tagit på rimfrosten. Dina bilder förmedlar alltid en så fräsch känsla, njuter så varje gång jag kollar in här. Kram, Anette

Jes/Vita villa vila sa...

Hej raraste Malin,

GOTT NYTT ÅR vännen!!!

Vilka härliga bilder! Ser verkligen fram emot ännu ett år med din underbara blogg!!!

Kram/Jes ♥

Tina sa...

Fantastisk hus og interiør du viser i bloggen din, vinduene dine er jo bare lekre da! Godt Nytt år til deg! Klæm Tina

A home far away sa...

Underbara vinterbilder från Sverige är precis vad jag behöver just nu:-

Ha ett underbart 2009!

Kram Gunilla i Singapore