tisdag 29 april 2008

Smygtitt från jobbet...







Här kommer lite fler bilder från min arbetsplats som jag lovade. Jag fick möjligheten att inreda då vi flyttade till nya lokaler som då totalrenoverades...

Ni har ju sett bilder från receptionen där jag jobbar om dagarna och även bilder från entré och cafédel. 
På tredjeplan har vi lunchrum och tv eller dagrum som vi kallar det. 

Lunchrum rymmer många lunchande personal och är modernt inrett med den svarta tapeten, svart väggfast soffa som är specialbeställd. De mindre borden som enkelt kan flyttas ihop eller isär är också specialbeställda. Här är stolar och lampor från IKEA, barbord och sittgrupp från Kinnarps interior som är från Scandiform bl.a.

Dagrummet är lite lantligare vacker ljus tapet med härligt blänk, vita lädersoffor faktiskt med tanke på att de ska underhållas också,  kuddar och trasmatta från Åhlens, fårpläd från IKEA, här är en blandning av IKEA och Åhlens och visst finns här även några mårbacka i fönstren.

Visar bilder från biblioteket en annan dag. 

När vi flyttade hit till lokalerna blev det väldigt uppmärksammat i press och TV, just att vi valt en välkommen hem känsla, och att det är jag från den egna personalen som fått fria tyglar att göra det trevligt....

Med detta önskar jag alla en jätte härligt Valborg!
Kram Malin

10 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Men vad roligt att få inreda!
Jättefina rum du har åstadkommit.

Kram Maud

Solsjö - Under en vind sa...

Verkligen sååååå snyggt! Du är proffsig!

Stor kram och en mysig valborgsmässohelg till dig!

My Lovely Things sa...

åh så fint..verkligen hemkänsla..så fint alltså..

så roligt att du fick inreda..det måste kännas roligt..så fint alltså..
Verkligen ett ställe där folk trivs kan jag tänka mig..
ha det så gott..
kram anna

IKT i min vardag sa...

Vilken trevlig arbetsplats du har. Du har verkligen fått till det snyggt där!!! Man känner verkligen hemkänslan.
Så fint det blev med vitpigmentoljan på altanen, ser riktigt solblek ut!

Kram

Stämningsfullt sa...

Wow så snyggt!!
Miljön man arbetar i gör så mycket! Tänk om det alltid kunde vara sådär fint på alla jobb, hihi.
Kram!

Diana sa...

Det finns ingen som INTE gillar att gå till jobbet hos er eller hur!? :)
Trivsamt minst sagt! Ett jättebra jobb du gjort :)

Önskar dig en trevlig varlborg och förhoppningsvis lite ledighet!

Malin - I min trädgård sa...

Men vilket ställe! Och tänk att få jobba sådär! Jag kan inte låta bli att tänka på den stora kontrasten mot att jobba inom kommunen... Där skulle det aaaldrig se ut sådär! Du har verkligen gjort ett bra jobb!

Tack igen för kommentaren om mina foton, jag blir alltid lika glad!

Äter hjortar Magnolia alltså? Jaa det tror jag - att den klarar sig om de står nära huset. Det skulle ju passa perfekt vid ert hus!

Ha en toppenvalborg!

Kramar!

små vackra ting sa...

Vad duktig du är! Tänk att ha det så hemtrevligt och fint på en arbetsplats. Du har verkligen lyckats.
Kram C

Villa Humlebo sa...

Åh, så läckert! Du e ju grymt duktig! Vilken underbar arbetsplats!
Ha en trevlig Valborg!

::fina:: sa...

Hejsan, hittade hit via någon annan blogg. Wow vilken arbetsplats, supermysigt och fint! Vad roligt att ha fått fria tyglar att inreda, där skulle jag inte ha något emot att arbeta! Bra jobbat!
~Josefine