tisdag 15 januari 2008

Rosor så gräddvita...



får mig att drömma mig bort lite i vardagen. Jag blir verkligen jätte glad över fina kommentarer, i helgen när jag satte igång med min blogg trodde jag nog inte riktigt att någon skulle hitta hit, men visst finns det en och annan...jätte kul! Min dröm är att någon gång göra i ordning våran lada, och där ha en liten butik med lite av varje...strosa omkring i träskor, min fina lexingtontunika som jag fick i julklapp och bara vara glad och ta hand om alla kunder... :-) Ni måste tro jag är tokig...och det är jag allt men man känner det nu så tydligt när så många av er där ute har sina små butiker här och där, låter så jätte härligt. Lampan på min skänk är från Hans Mikaels vita butiken och korgen från Systrarna Grön.Kramar från Malin

8 kommentarer:

IKT i min vardag sa...

Med de vackra och inspirerande bilder som du tar av ditt hem,så kan du räkna med många återbesök från mig:) Du har det alldeles fantastiskt vackert och din tunika är ljuvlig. Var köper man Lexingtons kläder förresten?

Kram Linda

Anonym sa...

Drömmar är bra....men varför inte? /Kusinen ; )

Nettan sa...

Denna blogg har jag missat, men jag återkommer igen.Vilket underbart hem du har.
Är det OK om jag länkar till dig ?!
Kram Nettan

Jes/Vita villa vila sa...

Hojta till när du öppnar ladan - då kommer jag & handlar - det lovar jag ;) - klart man ska drömma - och vem vet - en vacker dag så slår det förhoppningsvis in!

Tills dess njuter vi av din jättefina & härliga blogg!

Kramar Jes

Min Skattkammare sa...

Oj oj, vad otroligt smakfullt du har det! Jag har tittat in här förut, men minns inte om jag lämnat någon kommentar.....?
Jag känner mig lite vimsig ibland när jag tar en racerrunda bland bloggarna, hi hi!
Hit kommer jag igen!
Kram Kicki

Handplockat sa...

gillar verkligen
matsalen och ert sovrum helsnyggt
duuu inspirerar =)

LantlivsAnette sa...

Hallo Malin !
jag kan riktigt se dig strosa omkring i ladan med tunikan och träskorna..hi..hii..
Vad mysigt det lät med en butik där !
Fin fina bilder visar du oss igen...
Ha det så bra Kram Anette

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken blogg, vilket hem! Tack för ditt besök hos mej, så jag hittade hit! Vilken spis och ljuva fat och kuddar, allt är så fint, jag kommer tillbaka! Mari.