lördag 19 januari 2008

Mysdag!



Nu har vi tappat upp vatten i mängder så vi ska klara oss om det blir långvarigt strömavbrott, vi brukar ju bli drabbade, men än så länge kommer den tillbaka. Så jag snabbar mig på! Tack för alla fina kommentarer jag fått, vad glad jag blir, kul att ni skriver när ni tittar in det värmer gott! Tog en bild från sovrummet, där sitter man sällan men idag får bli en sådan dag känner jag, kudden har jag köpt från Ateljé Prästgården, gulligt motiv, zinktunna har vi fått, men liknande finns på Zetas handelsträdgård har jag hört, och sen mitt lilla ledsna olivträd som jag försöker övervintra, vi får se hur det går. Jag tänkte våga mig på ett fikonträd i tunnan att ha ute i sommar, vi får se. :-) Tack för att du tittar in här idag. Kram Malin

7 kommentarer:

johanna sa...

Hej igen!!! Undrar bara om du har nån mail jag kan nå dig på...ursäkta mitt tjat=))
Kram Johanna

White Season sa...

hallå johanna, jag mailade dig precis..hoppas det går fram, det är strömlöst här från och till...Kram Malin

me and alice sa...

Hej Malin!
Vad kul att du hittade min sida!
Vilken fin blogg du har! Jag är också ny i bloggvärlden. Är det ok om jag länkar till dig från min blogg? Hit kommer jag igen!!!
Kram Susanne

IKT i min vardag sa...

Här blev det inte så stormigt som de sa att de skulle:-)
Mysig sovrumshörna, tapeten är jättesöt.
Har ett olivträd som får övervintra på vinden, den tappar dock oroväckande mycket blad...

Trevlig helg!
Kram Linda

Elisa Day sa...

Hej! Vilket vackert och mysigt hem du har! :)

Snäckornas sjö sa...

Fint som vanligt!! Mysig hörna...

Karin i Villa Grå sa...

Vilket vackert hem du har! Jag hittade hit från Vita ljuva tankar och kommer gärna tillbaka. Är det okej att länka till dig?

Ert matrum, er bänk som blivit boprd och den vackra tapeten i sovrummet är tre av de saker jag föll handlöst för när jag kikade runt här. Ljuvligt!

Kram, Karin