fredag 14 maj 2010

Utflyktsmål strax utanför Vadstena!




Äntligen har jag fått igång min dator!

Visar här några bilder från vårmarknaden som är denna helg strax utanför Vadstena! Det är ju riktigt utflyktsväder...

Önskar alla en trevlig helg!
Kram Malin

Vi har öppet hela Kristihimmelfärdshelgen
Torsdag den 13/5 till söndag den 16/5 klockan 11-17 alla dagar.
Vägbeskrivning: Från Vadstena, kör väg 50 mot Ödeshög. Efter 15 km mitt i byn Skedet finns vi. Se skyltar.
Från Ödeshög/ E4:an, Kör väg 50 mot Vadstena, efter 15 km, mitt i byn Skedet finns vi. Se skyltar.
Vid frågor, är ni välkomna att maila. bjorn.f.larsson@telia.com


31 kommentarer:

Jessica sa...

Vilka fina bilder man vill ju ha en massa saker som man ser på bilderna. Jag älskar speglar, lite lustigt för då jag var yngre hatade jag att komma närheten av en, men nu är man är äldre så inser man att man duger som man är. Ha en underbar helg kram jessica

Mamma C sa...

Mycket fina saker ser det ut att finnas.Ha en fin och bra helg.
Kram Mamma C

signerat 71 sa...

Hej, hej,
så mysigt här ser ut - vilken otur att jag bor sååååå långt ifrån att jag inte kan åka över dagen:(
ha en skön söndag!
Kram J

Annas skattkammare sa...

Ser jättefint ut! Hoppas helgen varit skön!
Kram /Anna

Rose Garden Malevik sa...

Här var det jättefint :)
Håkan

Anci sa...

Hej !
Kul att hitta till din blogg ! Jag läste precis reportaget om er i Lantliv :o

Och tack för utflyktstips !

Kram
Anci

Millygarden sa...

Åh så mycket fint.....tyvärr bor jag för långt bort för att komma!

Ha det gott!
kram Marina

Unknown sa...

Hej! Vilken bra blogg du har!
Du vet väl att du kan beställa hem alla dina favorit hårprodukter till hårresande bra priser från FixaTillDig.se.
Där finns hårvård från de flesta stora märkena. Du kan också registrera dig som BannerPartner där och tjäna på dina inlägg!

Vänliga hälsningar

Kent Ellegaard
www.fixatilldig.se

Anonym sa...

Hej!

Saknar nya inlägg från dig...
Var så roligt att besöka din blogg förut och mötas av ett nytt inspererande inlägg....

Hoppas du kommer igång snart igen.

Häls. Maria

Birgittha sa...

Hej! håller med föregående, du saknas på bloggen hoppas att du kommer tillbaka snart

mvh Birgittha

Hanna sa...

Hej! Spana gärna in min blogg http://wordsbyme.se
Där hittar du en rykande färsk TÄVLING, modekollage och annat skoj!
Välkommen!

Linda -Galleri Palla sa...

Superfina speglar, måste jag säga!

Sensor Faucets sa...

This is a nice article, Definitely it has a good content.

Melissah sa...

I'm an interior designer from Melbourne, Australia - I loved your blog, I found it very inspiring. This is all new to me but I have just set up my own blog
scrapbook-melissah.blogspot.com
You may like to check it out because I had so much fun doing it.
Thanks for providing me with such great entertainment!
Cheers
Melissah

Anonym sa...

Hej Malin !
Jag är på jakt efter ritning/tips för att bygga en egen träsoffa att ha i vårt uterum. Så jag sökte på nätet och hittade där din blogg och den träsoffa ni gjort. Den är precis så jag tänkt mig, jättefin !! Så jag undrar om du ev har några tips/ritningar att dela med dig av ? Min mail adress är isåfall ann-c.nilsson@hotmail.se. Mvh, Lotta

Essay_writer sa...

cheers for this

Essay_writer sa...

that's cool

Anonym sa...

Tänkte, det är roligt med en frågelåda på bloggen. På www.valresultatet.se kan man göra en, använder själv den. Tycker den fungerar jättebra! Tänkte bara som värdefullt tips. Besök gärna min blogg också :)

finns exempel på valresultatet.blogg.se
kram

Anonym sa...

Hej mqalin ska ni sälja erat fina hus?

Kram
Eva

Erica sa...

Cool post! Thanks!

Year Old Birthday Party Ideas

Stenmur & Gärdsgård sa...

Tillbaka med ny blogg... wwwstenmurochgardsgard.blogspot.com
Sakta men säkert...Kram Malin

Stenmur & Gärdsgård sa...

Test...

Stenmur & Gärdsgård sa...

test

Stenmur & Gärdsgård sa...

Test

Lev Vackert sa...

Hej! vi håller på och planerar för att hålla en STOR julmarknad i HELA Lev Vackert huset. Utav den anledningen så söker vi nu efter duktiga hantverkare som vill stå med bord under marknaden som alltså kommer att hållas hela och samtliga adventshelger. Du kan boka dig en eller flera dagar.
Men för att ha bord hos oss så har vi endel krav för att det ska bli så bra som möjligt för dig som hantverkare och för våra besökare. Det är så att vi söker hantverkare som passar stillen i vår butik. Det går också jätte bra att stå med hembakat, saftat, syltat och liknande.
Är du intresserad så maila vitromantik@gmail.com och beskriv/ samt skicka gärna med en bild av vad det är du gör. Vi återkommer så fort vi kan med svar till alla!
Vi vill också slänga in en hint om att det för såväl hantverkare som besökare finns både vandrarhem och stor camping med stugor bara 100 meter i från vår butik. KRAM

Jes/Vita villa vila sa...

Vännen,

Det var länge sedan! Jag hittar inte din nya blogg... men har läst din kommentar & vill gärna skriva några rader. Jag förstår att livet tagit lite nya vägar och jag följer gärna med på din nya resa med tomt, nytt hus etc! STOR kram Jes ♥

Stenmur & Gärdsgård sa...

Hej alla underbara bloggvänner!

Jag har ny blogg och den heter wwwstenmurochgardsgard.blogspot.com välkommen att följa mig där efter 1.5 års bloggfrånvarao.

Många kramar Malin

busana muslim murah sa...

Great post,I really like your article

Hanna sa...

fina bilder.
Ha en fin söndagskväll.
kram
Hanna

Montjoy sa...

Great place!

nada sa...

القاهرة صيانة سامسونج
القاهرة صيانة ال جي
القاهرة صيانة توشيبا
صيانة سيمنس
القاهرة صيانة بوش
القاهرة صيانة دايو
القاهرة صيانة اريستون
صيانة وايت ويل القاهرة